PLAN PRACY DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEJ  NA  PAŹDZIERNIK

 

 

  • poszerzanie wiedzy przyrodniczej;
  • kształtowanie postaw proekologicznych;
  • zachęcanie do prawidłowego wykonywania ćwiczeń ruchowych i oddechowych;
  • zachęcanie do zgodnych zabaw w zespołach;
  • doskonalenie percepcji wzrokowej;
  • rozwijanie sprawności manualnych;
  • doskonalenie umiejętności kolorowania;
  • rozwijanie kompetencji matematycznych;
  • rozumienie znaczenia spaceru dla wzmacniania odporności;
  • zachęcanie do szybkiego reagowania na zmianę w muzyce;
  • zwracanie uwagi na zgodne dzielenie się zabawkami doskonalenie zmysłu dotyku;
  • rozwijanie kompetencji muzycznych (tempo);
  • doskonalenie poczucia rytmu;
  • zachęcenie do gromadzenia darów jesiennych;
  • zachęcanie do przestrzegania kodeksu zasad;
  • rozwijanie wyobraźni ruchowej podczas improwizacji;
  • rozwijanie umiejętności słuchania i powtarzania fragmentów wierszyka;
  • doskonalenie pamięci odtwórczej;
  • zachęcanie do zgodnych zabaw zespołowych;
  • poszerzenie wiadomości nt. wyglądu owoców;
  • zachęcenie do spożywania owoców jako źródła witamin;
  • poznanie sposobów przechowywania owoców;
  • doskonalenie umiejętności prawidłowego wypowiadania zgłosek;
  • zachęcenie do segregowania owoców wg gatunku, koloru, wielkości;
  • zachęcanie do swobodnych wypowiedzi na określony temat;
  • rozwijanie logicznego myślenia podczas rozwiązywania zagadek;
  • doskonalenie procesów analizy i syntezy wzrokowej;
  • rozwijanie umiejętności przeliczania w zakresie 1-3 i więcej;
  • doskonalenie posługiwania się określania dotyczącymi położenia w przestrzeni;
  • rozwijanie myślenia przyczynowo-skutkowego;
  • utrwalenie nazw niektórych warzyw;
  • poszerzanie wiadomości nt. warzyw w ogrodzie;
  • zachęcanie do obserwowania; poszerzanie wiadomości nt. wyglądu warzyw poprzez dotyk;
  • zwracanie uwagi na kolorystykę otoczenia przyrodniczego;
  • zachęcanie do rozwiązywania zagadek;
  • dostrzeganie zmian zachodzących jesienią;
  • utrwalenie nazw kolorów;
  • rozwijanie umiejętności klasyfikowania darów lasu;
  • utrwalenie wiadomości nt. zwierząt leśnych i ich zwyczajów;

 

JUŻ OPADŁY LIŚCIE

 sł: K. Majewska; muz: S. Jedynak

 


Już opadły liście,

 wiatr wesoło gra.

Idą dzieci i śpiewają:

tra la la la la.

Idą dzieci i śpiewają:

tra la la la la.

Z liści bukiet w ręku

każde z nas już ma.

Idą dzieci i śpiewają:

tra la la la la.

Idą dzieci i śpiewają:

tra la la la la.

 Kolorowy listek

Wojtek Pani da.

Idą dzieci i śpiewają:

tra la la la la.

Idą dzieci i śpiewają:

tra la la la la.

Zbieramy kasztany - W. Broniewski

Zbieramy kasztany,

robimy w nich dziurki,

a wtedy je można

nawlekać na sznurki.

Tak robi się lejce,

naszyjnik z korali.

Kasztany, kasztany

będziemy zbierali.

Więcej o nas

Chcesz dowiedzieć się o nas więcej?

Zapraszamy do kontaktu tel.: 504 876 818,
przesłania do nas wiadomości e-mail: sekretariat@przedszkole-nazaretanek.pl
lub po prostu odwiedzin. 

swieta rodzina

Troszczymy się z Bożą pomocą o Wasze najdroższe pociechy :-)